in

Είμαστε ότι μοιράζουμε;

Ένας από τους θεμελιώδεις, σχετικά άγνωστους στους πολλούς, κανόνες της εποχής των social media είναι και το sharing είτε πρόκειται για links (κάθε τύπου), απόδοση feedback σε γραπτό λόγο ή σε multimedia περιεχόμενο είτε για ιδέες και εξειδικευμένη πληροφόρηση. Ο τρόπος και η επιλογή του περιεχομένου προς διαμοιρασμό αποκαλύπτουν και κάποια από τα χαρακτηριστικά αλλά και τις στοχευμένες προσεγγίσεις των ατόμων.

Θα έχετε δει σίγουρα profile χρηστών με έντονη την τάση για προβολή υπηρεσιών/προϊόντων μια τελείως εμπορική προσέγγιση που δεν είστε σίγουροι αν πρόκειται για διαφημιστικό bot ή ακόμα και pr μιας εταιρείας. Θα έχετε πάλι δει έξυπνο sharing με αναφορά σε συγκεκριμένο χώρο/περιεχόμενο που φανερώνει και τις ενασχολήσεις- πιθανή εξειδίκευση του ατόμου. Η τρίτη περίπτωση αφορά το καθαρό pr εταιρειών στα μέσα που είναι και η προσέγγιση τους στο digital κόσμο του web. Ο τελευταίος τύπος για μένα αφορά τους ανθρώπους που βγάζουν το μεράκι τους, την άποψη τους μέσα από πράγματα που μπορεί να τα έχουν ως hobby, δεύτερη μα αγαπημένη εργασία ή πρόκειται  απλά για κάποια από τα ενδιαφέροντα τους.

Η περίπτωση των profile που προτιμώ να συναναστρέφομαι είναι αυτή που δεν περιλαμβάνει την στεγνή προώθηση υπηρεσιών- δεν αφορά φυσικά το κομμάτι των εταιρειών των οποίων η επιλογή αυτή είναι και σχεδόν μονόδρομος. Εκτιμώ το ορθό εταιρικό pushing που δεν θα φτάνει σε λογική spam, εκτιμώ τον επαγγελματία που θα αναφερθεί στο αντικείμενο του συμβάλλοντας στην παραγωγή περιεχομένου, αλληλεπίδραση του χώρου, μου αρέσει ιδιαίτερα και η τελευταία περίπτωση όπου περιλαμβάνει πολύ αγάπη & χαρά για ότι ωραίο προκύπτει.

Ναι πιστεύω πως θα πρέπει να υπάρχει μια ορθή χρήση του sharing στην εποχή που διανύουμε και πάνω απ’όλα αυτό να μην καπελώνει τις προσωπικότητες κάνοντας τες απλά ένα marketing machine! Ποια είναι η άποψη σας;

(pic via)

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Loading…

0

Μετρώντας την απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων!

Nasa on Flickr!