in

Social & εξωστρέφεια και στις αυτοκινητοβιομηχανίες!

Στην εποχή που όλα είναι ακόμα πιο κοντά μεταξύ τους, (βλέπε 3 click away web design story και την προσέγγιση αυτή στα social media) οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα μπορούσαν να απέχουν από τα νέα μέσα και την επαφή με τα Social! Κάνοντας browsing στο web για να δω το νέο Ford focus έπεσα πάνω στην σελίδα thefordstory.com, μια σελίδα αφιερωμένη στα Social Media και στο interaction με τους χρήστες, όπως μπορείτε να δείτε και εσείς.

Πείτε την ιστορία σας, πείτε την ιδέα σας, κοινοποιείστε το στους φίλους, ζητήστε κάποιο ομιλητή στην εκδήλωση σας, ψηφίστε για διάφορα θέματα, join twitter & facebook, youtube etc αλλά και προσθήκη επιπρόσθετα widgets των ίδιων των εφαρμογών στο sidebar! Αυτό που αναλογίστηκα συνειρμικά είναι πως πρώτη φορά αφιερώνουμε τόσο χώρο σε εταιρικές σελίδες σε τρίτου τύπου site/εφαρμογές! Τα embedable widgets εισάγουν περιεχόμενο που παράγεται αλλού, δηλαδή αναφορές και reactions από τα communities των κοινωνικών δικτύων και συνδυάζονται εξαιρετικά με το εταιρικό Blogging!

Τα παραπάνω φυσικά δεν είναι κάποια ιδιαίτερη καινοτομία αφού συμβαίνουν αρκετά και σε μεγάλα & μικρά brands εκεί έξω. Το ενδιαφέρον είναι ότι το παιχνίδι έχει ανοίξει σημαντικά και υπάρχει χώρος για πειραματισμούς και νέες ιδέες.

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Ο επίσημος λογαριασμός της Κυβέρνησης στο Facebook

Adobe & Microsoft αγκαλιάζουν την HTML5!