in

Clubhouse: όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το invite-only app

Το Clubhouse κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2020 αποκλειστικά και μόνο για iOS συσκευές. Η αξία της εφαρμογής σήμερα υπολογίζεται στα 2 δισ. δολάρια με 2 εκ. χρήστες. Πρόκειται για μία εφαρμογή φωνητικής συνομιλίας που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν δικά τους «rooms», όπου μπορούν να φιλοξενούν και να συμμετέχουν σε συνομιλίες για διάφορα θέματα (πολιτική, τεχνολογία, άθληση, κ.ά) με άλλους χρήστες. Σε κάθε «δωμάτιο» έχουν όλοι το δικαίωμα να ακούν, όμως ο συντονιστής του κάθε «δωματίου» είναι αυτός που θα αποφασίσει ποιος έχει το δικαίωμα να μιλήσει και ποιος όχι.

clubhouse
Προς το παρόν η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο μέσω πρόσκλησης από άλλο εγγεγραμμένο χρήστη, όμως όπως αναφέρει ο ιδρυτής της εφαρμογής Paul Davison, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί στο ευρύ κοινό. Θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει τη συγκεκριμένη εφαρμογή ως ένα ελιτίστικο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς η χρήση του μέχρι στιγμής γίνεται από συγκεκριμένα άτομα και υπό όρους.

Η δημοτικότητα του Clubhouse αυξήθηκε σημαντικά, μετά τη συνέντευξη του Elon Musk τον Ιανουάριο του 2021. Στις 13 Φεβρουαρίου 2021, ο Musk με ένα tweet του, ζήτησε από τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν να συνομιλήσουν μέσω του Clubhouse. Στην Κίνα, από την άλλη πλευρά, η λογοκρισία και ο έλεγχος που ασκείται από την κυβέρνηση, ανέβασε στα ύψη την αξία της εφαρμογής. Φαίνεται πως οι Κινέζοι στράφηκαν προς το συγκεκριμένο μέσο, σε μία προσπάθεια να ξεφύγουν και να μιλήσουν ελεύθερα για θέματα που αυτή τη στιγμή θεωρούνται απαγορευτικά.

Αυτή τη στιγμή το Clubhouse θεωρείται ως ένα σύγχρονο μέσο όπου η επικοινωνία πραγματοποιείται χωρίς εντάσεις και ελεύθερα μεταξύ των χρηστών, προσφέροντας πρώτον μία εναλλακτική προσέγγιση στον τρόπο που μεταφέρεται ένα μήνυμα και δεύτερον την άμεση προβολή του μηνύματος.

(via,via)

Avatar

Written by Zero.gr Team

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
Google & προσωποποιημένες διαφημίσεις

Το Google σταματάει τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

DJI FPV drone

Το νέο Drone FPV του DJI φτάνει τα 87 μίλια την ώρα