Google & προσωποποιημένες διαφημίσεις
in

Το Google σταματάει τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

Είναι πλέον γεγονός, το Google ανακοίνωσε την πρόθεσή του να καταργήσει την υποστήριξη για third-party cookies ως το 2022. Βάσει έρευνας του Pew Research Center το 2019, διαπιστώθηκε ότι το 72% των Αμερικανών πιστεύουν ότι σχεδόν όλα όσα κάνουν στο διαδίκτυο παρακολουθούνται από διαφημιστές ή άλλες εταιρείες, ενώ το 81% δήλωσε ότι οι πιθανοί κίνδυνοι που αντιμετωπίζουν λόγω της συλλογής δεδομένων υπερτερούν των οφελών.

Σύμφωνα με την Google δεν πρέπει να γίνεται αποδεκτό από τους χρήστες να παρακολουθούνται από τα προγράμματα περιήγησης, όπως επίσης ούτε οι διαφημιζόμενοι χρειάζεται να παρακολουθούν τους καταναλωτές προκειμένου να λαμβάνουν τα οφέλη της ψηφιακής διαφήμισης. Προτεραιότητα για την εταιρεία, έχει η προστασία της ιδιωτικής ζωής των χρηστών και αυτό σημαίνει τερματισμό όχι μόνο των third-party cookies, αλλά και κάθε τεχνολογίας που χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση των χρηστών κατά την περιήγηση τους στο internet.

Google & προσωποποιημένες διαφημίσεις

Η αλλαγή αυτή είναι περισσότερο ανησυχητική για τις πιο μικρές εταιρείες καθώς ίσως να υπάρχει κάποια δυσκολία προσέγγισης και εύρεσης του κατάλληλου κοινού, εφόσον δεν θα έχουν πρόσβαση σε δεδομένα τρίτων.

Η εταιρεία εξετάζει εναλλακτικές προτάσεις (FLoC και FLEDGE), σε μία προσπάθεια να βρεθεί η λύση για την προστασία του απορρήτου από third-party cookies, και όπως φαίνεται βρίσκεται σε καλό στάδιο, αφού σύμφωνα με τον David Temkin η δοκιμή του FLoC με διαφημιζόμενους στο Google Ads θα λάβει χώρα στο δεύτερο τρίμηνο 2021.

(via,via)

Avatar

Written by Zero.gr Team

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
Nintendo Switch

Nintendo Switch, έρχεται νέα έκδοση με μεγαλύτερη οθόνη & 4Κ γραφικά

Clubhouse: όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το invite-only app