in

Η Microsoft αγορασε το Ciao!(Ανοιγμα στην Ευρωπη)

Η Microsoft συνεχίζει τον χορό των εξαγορών με κύριο στόχο την επιθετική αναδίπλωση της Internet-ικής εικόνας της με τελευταίο απόκτημα το Ciao ένα ευρωπαϊκό eshop (Uk). Δεν πρόκειται ακριβώς για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά για ένα κατάλογο με προϊόντα και τις τιμές τους από εκατοντάδες online shops και προμηθευτές! Τις συγκεντρώνει και τις παρουσιάζει σε παραπάνω από 38 εκατ. επισκέπτες/μήνα που ψάχνουν τα προϊόντα τους μέσα από τις σελίδες του Ciao.

Το περιεχόμενο του site παρέχεται σε αρκετές γλώσσες της Δυτικής Ευρώπης καθιστώντας έτσι την εφαρμογή σημείο αναφοράς και για τις τοπικές, εθνικές αγορές! Τα κέρδη του Ciao προέρχονται από διαφημίσεις και από μια “ειδική σύμβαση” με τα online καταστήματα και προμηθευτές για την σύνδεση με το site.

Το κόστος της εξαγοράς ανέρχεται στα 486 εκατ. $ καί μπήκε σφήνα σε μια άλλη εξίσου δελεαστική πρόταση που είχαν δεχτεί οι ιδιοκτήτες του Ciao (Greenfield Online ).

Το Ciao θεωρείται ένα έξυπνο εργαλείο (shopping Intelligence) στα χέρια της Microsoft αφού συνδυάζει πετυχημένες υλοποιήσεις που σίγουρα ενδιαφέρουν την μεγάλη κυρία όπως την αλληλεπίδραση των χρηστών με τo reviewing προϊόντων και την επιτυχημένη προβολή-σύγκριση ανάμεσα σε εκατοντάδες e.shops!

[via]

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Loading…

0

Tο Google συνεχιζει την χρηματοδοτηση του Mozilla Foundation!

Web Tablet PC (TechCrunch update)